Πώς να βρω την ισορροπία μου ως μαμά

Στον Πώς να βρω την ισορροπία μου – Οδηγό θα ανακαλύψεις τους τρόπους με τους οποίους θα καταφέρεις να απολαμβάνεις τη ζωή και τη μητρότητα και να αποτελείς ένα υγιές πρότυπο για τα παιδιά σου. Ο οδηγός περιλαμβάνει 20 βήματα που αφορούν όλους τους σημαντικούς τομείς της ζωής και περιλαμβάνουν τι χρειάζεται να κάνεις, γιατί και πως, καθώς και tips και δωρεάν υλικό για εκτύπωση που θα σε βοηθήσουν να τα υλοποιήσεις!

Πώς να βρω την ισορροπία μου ως μαμά

Τι είναι ισορροπία;

Ισορροπία δε σημαίνει τα κάνω όλα και τα κάνω και τέλεια. Ισορροπία είναι το αίσθημα που μας δημιουργείτε όταν κινούμαστε στον δρόμο που οδηγεί στη ζωή που θέλουμε να ζούμε, όταν οι ανάγκες μας καλύπτονται με τρόπους οι οποίοι ταιριάζουν στις αξίες μας και όταν η απόδοσή μας στους σημαντικούς τομείς της ζωής μας είναι ικανοποιητική.

Μητρική εξάντληση

Η μητρότητα είναι μία καθημερινή πρόκληση, ιδιαίτερα απαιτητική και εξαντλητική, που έχει ως αποτέλεσμα οι περισσότερες μανούλες να αντιμετωπίζουμε αυτό το οποίο αποκαλείται μητρική εξάντληση και περιγράφει τη σωματική και ψυχολογική κούραση, κυρίως, λόγω των ευθυνών που μας επιβαρύνουν και των ενοχών που αισθανόμαστε για το αν είμαστε καλές μητέρες.

Η σημασία του τρόπου σκέψης

Προσωπικά, για να ανταπεξέλθω στις καθημερινές μου υποχρεώσεις, πίστευα ότι αυτό που χρειαζόμουν ήταν οργάνωση και αυτό που έκανα ήταν να οργανώσω την καθημερινότητά μου όσο καλύτερα μπορούσα. Η οργάνωση βοήθησε, αλλά εγώ συνέχιζα να μην απολαμβάνω τη ζωή μου και τη μητρότητα, όπως θα ήθελα.

Όταν παρακολούθησα ένα σεμινάριο προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, συνειδητοποίησα ότι η οργάνωση είναι σημαντική, αλλά πιο σημαντικός είναι ο τρόπος σκέψης και, αν ήθελα να αλλάξω κάποια πράγματα στη ζωή μου, χρειαζόταν να αλλάξω τρόπο σκέψης, νοοτροπία.

Ο τρόπος σκέψης μας επηρεάζει το πως αισθανόμαστε και τα συναισθήματά μας επηρεάζουν τις πράξεις μας και τα αποτελέσματά τους. Οπότε, για να επιτύχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε για τη ζωή μας, δεν αρκεί να αλλάξουμε απλά τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφερόμαστε, αλλά να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας και τα συναισθήματά μας.

Αλλάζοντας απλά τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφερόμαστε προσπαθούμε να αλλάξουμε τα πράγματα απ’ έξω. Αλλάζοντας, όμως, τρόπο σκέψης αλλάζουμε τα πράγματα από μέσα μας. Αν, για παράδειγμα, ενώ θέλουμε να προσέχουμε τη διατροφή μας, έχουμε μία δύσκολη μέρα και δεν είμαστε ευδιάθετες, συνήθως καταφεύγουμε στο φαγητό και μάλιστα στο ανθυγιεινό φαγητό. Προσπαθούμε, δηλαδή, να αλλάξουμε το πως αισθανόμαστε με το φαγητό, με κάτι που είναι έξω από εμάς. Αυτό, όμως, που χρειάζεται να κάνουμε είναι να αλλάξουμε το πως αισθανόμαστε αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης μας.

Πώς να βρω την ισορροπία μου – Βήματα

1

Ευγνωμοσύνη

Θυμάμαι όσα ήδη έχω και νιώθω ευτυχισμένη από σήμερα κιόλας.

2

Συγχώρεση

Συγχωρώ τον εαυτό μου για τα λάθη μου και όσα με πληγώνουν ή με προσβάλλουν.

3

Τοξικές σκέψεις

Αντικαθιστώ τις τοξικές σκέψεις με σκέψεις που με ωφελούν.

4

Αυτογνωσία

Κάνω επιλογές που ταιριάζουν στις αξίες μου και προάγουν τη ζωή που θέλω να ζω.

5

Όραμα ζωής

Δημιουργώ τη ζωή που θέλω.

6

Σκοπός ζωής

Δίνω νόημα στη ζωή μου.

7

Περιοριστικές πεποιθήσεις

Αντικαθιστώ τις περιοριστικές μου πεποιθήσεις με θετικές πεποιθήσεις.

8

Φόβοι

Προχωράω κι ας φοβάμαι.

9

Κριτική

Επιλέγω να μην επηρεάζομαι από τις αρνητικές κριτικές.

10

Χρόνος

Αξιοποιώ τον χρόνο μου για να δημιουργήσω τη ζωή που θέλω.

11

Προβλήματα

Μετατρέπω τα προβλήματά μου σε στόχους.

12

Ύπνος

Κοιμάμαι επαρκώς και ποιοτικά.

13

Ενυδάτωση

Ενυδατώνομαι επαρκώς.

14

Διατροφή

Τρώω υγιεινά.

15

Γυμναστική

Ασκούμε συστηματικά.

16

Προσωπική υγιεινή και περιποίηση

Φροντίζω την προσωπική μου υγιεινή και περιποιούμαι την εμφάνισή μου.

17

Σύνδεση με τον/τη σύντροφο

Φροντίζω τη σχέση μου με τον/τη σύντροφό μου.

18

Γονεϊκότητα

Μεγαλώνω ευτυχισμένα παιδιά, ψυχικά και σωματικά υγιή.

19

Σύνδεση με φίλους και συγγενείς

Κρατάω στη ζωή μου τους ανθρώπους με τους οποίους συνδέομαι πραγματικά.

20

Δουλειές σπιτιού

Μοιράζομαι τις δουλειές του σπιτιού με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.

21

Ημερολόγιο μαμάς

Έχω ως σύμμαχο μου το ημερολόγιο μαμάς του dreamymemoriesProject.

Extra tips:

Μην αγχώνεσαι, δε χρειάζεται να αλλάξεις τα πάντα και άμεσα. Αυτό που σου προτείνω είναι να κάνεις ένα βήμα τη φορά.

Για να δω τα παραπάνω βήματα “Πώς μπορώ να βρω την ισορροπία μου”, επιλέγω “ΞΕΚΙΝΑΩ ΕΔΩ”.

Υπεύθυνοι ενότητας: Φωτεινή Σηφάκη