Πόσο νερό χρειάζομαι καθημερινά και πως θα πίνω περισσότερο νερό

Πόσο νερό χρειάζομαι καθημερινά και πως θα πίνω περισσότερο νερό – Ενυδατώνομαι επαρκώς.

Πόσο νερό χρειάζομαι

Γιατί να ενυδατώνομαι επαρκώς;

Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού μας μπορεί να συμβάλλει στην επίτευξη του αισθήματος ισορροπίας στην καθημερινότητάς μας. Πρόκειται δε για μία αλλαγή που μπορούμε να κάνουμε σχετικά εύκολα στην καθημερινότητά μας, σε σχέση με την υιοθέτηση άλλων καλών συνηθειών, όπως είναι η υγιεινή διατροφή και η συστηματική σωματική άσκηση.

Η ενυδάτωση επιτυγχάνει, κυρίως,:

  • ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος,
  • διατήρηση της σωστής λειτουργίας των νεφρών,
  • μεταφορά των θρεπτικών συστατικών στους ιστούς του σώματος,
  • ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης,
  • διατήρηση της υγείας και της εμφάνισης του δέρματος,
  • σωστή λειτουργία του εγκεφάλου,
  • αποβολή των παραπροϊόντων του μεταβολισμού,
  • ενίσχυση του μεταβολισμού,
  • ρύθμιση της πέψης και
  • διατήρηση της λειτουργίας των μυών και της υγείας των αρθρώσεων.

Πόσο νερό χρειάζομαι καθημερινά;

Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Ιατρικής, μία γυναίκα χρειάζεται περίπου 2,2 λίτρα νερό ημερησίως. Μία γυναίκα που εγκυμονεί χρειάζεται τουλάχιστον 2,3 λίτρα νερό την ημέρα, ενώ μία μαμά που θηλάζει 3,1 λίτρα την ημέρα.

Οι ανάγκες αυτές μπορεί να διαφέρουν από οργανισμό σε οργανισμό και εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως το βάρος, το ύψος, η σωματική δραστηριότητα, τα προβλήματα υγείας που τυχόν αντιμετωπίζει, το περιβάλλον στο οποίο ζει κ.α..

Πώς θα ενυδατώνομαι επαρκώς;

Για να ενυδατώνομαι επαρκώς, χρειάζεται να πίνω καθημερινά τουλάχιστον 2,2 λίτρα (9 ποτήρια) νερό.

Extra tips;

  • Φροντίζω να έχω πάντα δίπλα μου ένα παγούρι ή ένα μπουκάλι νερό.
  • Υιοθετώ ως συνήθεια να πίνω ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε μου γεύμα.
  • Αν κάνει πάρα πολύ ζέστη ή έχω κάποια έντονη σωματική δραστηριότητα, πίνω περισσότερο νερό.
  • «Προσωπικά, έχω αντικαταστήσει ένα μέρος του νερού που χρειάζεται να πίνω με πράσινο τσάι, κάποιες φορές και με άλλα αφεψήματα που μου αρέσουν. Μπορείς να βρεις τέτοιες εναλλακτικές που μπορούν να σε βοηθήσουν να πίνεις περισσότερο νερό.»

Επόμενο βήμα: Διατροφή