Περιγραφή
Ντόμινο Δεκαδικά κλάσματα – Δεκαδικοί αριθμοί Γ Δημοτικού
Το Δεκαδικά κλάσματα – Δεκαδικοί αριθμοί Γ Δημοτικού – Ντόμινο περιλαμβάνεται στα παιχνίδια με κλάσματα Γ Δημοτικού του dreamymemoriesProject, τα οποία σχεδιάζονται ώστε να συμβάλλουν στην εξάσκηση και εμπέδωση της ύλης στα μαθηματικά Γ Δημοτικού με ευχάριστο τρόπο.
Η μετατροπή των δεκαδικών κλασμάτων σε δεκαδικούς αριθμούς και το αντίστροφο είναι από τους βασικότερους μαθησιακούς στόχους των μαθηματικών της Γ Δημοτικού.
Απευθύνεται σε μαθητές της Γ Δημοτικού και μεγαλύτερων τάξεων για εξάσκηση στο πώς μετατρέπω τα δεκαδικά κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς.
Αποτελείται από 30 κάρτες. Κάθε κάρτα έχει δύο μέρη. Το πρώτο μέρος της έχει έναν δεκαδικό αριθμό, ενώ το δεύτερο μέρος της έχει ένα δεκαδικό κλάσμα.
Έχει εικόνες με θέμα τη μαγεία.
Το παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εξάσκηση στα εξής κεφάλαια του σχολικού βιβλίου Μαθηματικά Γ Δημοτικού:
Κεφάλαιο 35: Δεκαδικά κλάσματα και δεκαδικοί αριθμοί
Mockup από το Freepik
Μαθαίνω πώς μετατρέπω τα δεκαδικά κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς
Παίζεται από 1-4 παίκτες.
Μοιράστε 7 κάρτες σε κάθε παίκτη όταν οι παίκτες είναι 2 και 5 κάρτες όταν είναι 3 ή 4. Στη συνέχεια τοποθετήστε 1 κάρτα στο τραπέζι ανοιχτή. Τις υπόλοιπες κάρτες τοποθετήστε τις στο τραπέζι με την πίσω όψη τους προς τα επάνω.
Όποιος παίκτης έχει σειρά, χρειάζεται να τοποθετεί μία κάρτα με τον δεκαδικό αριθμό που ισούται με το κλάσμα της τελευταίας κάρτας που έπεσε στο τραπέζι. Αν δεν έχει κάποια κάρτα που να ταιριάζει, χρειάζεται να τραβήξει μία από τη στοίβα των καρτών.
Για παράδειγμα, όταν η τελευταία κάρτα που έπεσε στο τραπέζι έχει το δεκαδικό κλάσμα 7/10, τότε ο παίκτης που έχει σειρά χρειάζεται να ρίξει μία κάρτα που να έχει τον δεκαδικό αριθμό 0,7.
Κερδίζει όποιος ξεφορτωθεί όλες ή τις περισσότερες κάρτες.
Μπορεί κανείς να παίξει και μόνος του.
Οι κάρτες μπορείτε να επιλέξετε να τοποθετούνται με έναν από τους παρακάτω 2 τρόπους. Είτε η μία δίπλα στην άλλη, όπως φαίνεται στην εικόνα, είτε η μία επάνω στην άλλη, δημιουργώντας μία στοίβα.
Στο συγκεκριμένο ντόμινο μπορείτε να παίξετε και αντίστροφα, μετατρέποντας, δηλαδή τους δεκαδικούς αριθμούς σε δεκαδικά κλάσματα. Σ’ αυτήν την περίπτωση, όποιος παίκτης έχει σειρά, χρειάζεται να τοποθετεί μία κάρτα με το κλάσμα που ισούται με τον δεκαδικό αριθμό της τελευταίας κάρτας που έπεσε στο τραπέζι.
Στα παιχνίδια ντόμινο δημιουργείται μία επανάληψη. Η επανάληψη αυτή συμβάλλει στην εκμάθηση και στην αφομοίωση των εννοιών με παιγνιώδη τρόπο.
Με το Δεκαδικά κλάσματα – Δεκαδικοί αριθμοί Γ Δημοτικού – Ντόμινο από τα παιχνίδια με κλάσματα Γ Δημοτικού του dreamymemoriesProject μαθαίνω πώς μετατρέπω τα δεκαδικά κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς και το αντίστροφο παίζοντας!