Τονισμός πως, που, η Β Δημοτικού – Ντόμινο

5,00 

Με το Τονισμός πως, που, η Β Δημοτικού – Ντόμινο από τα παιχνίδια γλώσσας Β Δημοτικού του dreamymemoriesProject μαθαίνω πότε βάζω τόνο στο πώς, στο που και στο η παίζοντας!

Διατίθεται μόνο σε ψηφιακή μορφή (pdf) για εκτύπωση.

Περιγραφή

Ντόμινο Τονισμός πως, που, η Β Δημοτικού

Το Τονισμός πως, που, η Β Δημοτικού – Ντόμινο περιλαμβάνεται στα παιχνίδια γλώσσας Β Δημοτικού του dreamymemoriesProject, τα οποία σχεδιάζονται ώστε να συμβάλλουν στην εξάσκηση και στην εμπέδωση της ύλης στη γλώσσα Β Δημοτικού με ευχάριστο τρόπο.

Απευθύνεται σε μαθητές της Α Δημοτικού, της Β Δημοτικού και μεγαλύτερων τάξεων για εξάσκηση στο πότε βάζω τόνο στο πως, στο που και στο η.

Αποτελείται από 30 κάρτες. Κάθε κάρτα έχει δύο μέρη. Το πρώτο μέρος της έχει ένα από τα πως, που, η, με τόνο ή χωρίς. Το δεύτερο μέρος της έχει μία πρόταση από την οποία λείπει μία από τις προαναφερθέντες λέξεις.

Έχει εικόνες με θέμα τον Βόρειο Πόλο.

Mockup από το Freepik

Πότε βάζω τόνο στο πως, στο που και στο η

Παίζεται από 1-4 παίκτες.

Μοιράστε 7 κάρτες σε κάθε παίκτη όταν οι παίκτες είναι 2 και 5 κάρτες όταν είναι 3 ή 4. Στη συνέχεια τοποθετήστε 1 κάρτα στο τραπέζι ανοιχτή. Τις υπόλοιπες κάρτες τοποθετήστε τις στο τραπέζι με την πίσω όψη τους προς τα επάνω.

Όποιος παίκτης έχει σειρά, χρειάζεται να τοποθετεί μία κάρτα με τη λέξη που συμπληρώνει το κενό της πρότασης της τελευταίας κάρτας που έπεσε στο τραπέζι. Αν δεν έχει κάποια κάρτα που να ταιριάζει, χρειάζεται να τραβήξει μία από τη στοίβα των καρτών.

Για παράδειγμα, όταν η τελευταία κάρτα που έπεσε στο τραπέζι έχει την πρόταση “… νιώθεις;”, τότε ο παίκτης που έχει σειρά χρειάζεται να ρίξει μία κάρτα με τη λέξη πώς, με τόνο, αφού η λέξη πως τονίζεται όταν ρωτάει.

Κερδίζει όποιος ξεφορτωθεί όλες ή τις περισσότερες κάρτες.

Μπορεί κανείς να παίξει και μόνος του.

Οι κάρτες μπορείτε να επιλέξετε να τοποθετούνται με έναν από τους παρακάτω 2 τρόπους. Είτε η μία δίπλα στην άλλη, όπως φαίνεται στην εικόνα, είτε η μία επάνω στην άλλη, δημιουργώντας μία στοίβα.

Στα παιχνίδια ντόμινο δημιουργείται μία επανάληψη. Η επανάληψη αυτή συμβάλλει στην εκμάθηση και στην αφομοίωση της γραμματικής με παιγνιώδη τρόπο.

Με το Τονισμός πως, που, η Β Δημοτικού – Ντόμινο από τα παιχνίδια γλώσσας Β Δημοτικού του dreamymemoriesProject μαθαίνω πότε βάζω τόνο στο πώς, στο που και στο η παίζοντας!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει…